Nyhedsbrev
Arrangement
Cookies på Oplev Halsnæs' Hjemmeside
Skader det min computer?
Nej

Cookies fra Oplev Halsnæs er helt ufarlige og bruges udelukkende til at forbedre din brugeroplevelse. Ingen personlige data gemmes.

Kan jeg slette dem igen?
JA

Du kan altid slette cookies igen i din internetbrowser under Indstillinger.

Cookies bruges bl.a. til statistik. Vi registrerer ikke personoplysninger. Læs mere om cookies.

Ja, jeg accepterer cookies
Avanceret søgning

1: Vælg genrer

Musik
Film
Teater og dans
Udstillinger
Foredrag
Sport
Natur
Børn
Undervisning
Digital borger
Andet

2: Vælg område

Halsnæs Kommune
Frederiksværk
Hundested
Ølsted
Melby
Torup
Dyssekilde
Lynæs
Liseleje
Kikhavn

3: Vælg Dato

Fra
Til
Kultunaut
20.09.2014
Vi skal først nyde synet af de mange særlige huse i Økolandsbyen, før vi går ud over det åbne land til sommerhusområdet ved Evetofte, hvor vi også finder DVL´s hus. Tur: 6 - 7 km. Ledere: Anne-Lise Lemche 3138 4073 og Bente Nielsen 2462 9846.
18.08.2014 - 06.10.2014
Underviser: Linnea Færch. Find dine feminine kvaliteter frem med mavedansens glæde og graciøsitet. Alle kan lære mavedans uanset alder, højde og drøjde.
10.09.2014 - 05.11.2014
Underviser: Ellen Berring. QiGong er en gammel bevægelsesform fra Kina baseret på den kinesiske filosofi om naturens vedholdende mønstre og overlevelse, som vejleder til et afbalanceret liv.
10.09.2014 - 05.11.2014
Underviser: Ellen Berring. QiGong er en gammel bevægelsesform fra Kina baseret på den kinesiske filosofi om naturens vedholdende mønstre og overlevelse, som vejleder til et afbalanceret liv.
31.08.2014 - 09.11.2014
GoRun er udarbejdet af Dansk Atletik Forbund og Liseleje & Omegns Motionsklub står for forløbet, hvor træningen er sjov og varieret. Målet er at kunne løbe 5 km eller blive bedre til at løbe 5 km.
27.08.2014 - 12.11.2014
Underviser: Henriette Thiel-Nielsen. Med stor fokus på at placere kroppens enkelte dele præcist i forhold til hinanden opbygges udholdenhed og balance mellem styrke og smidighed.
27.08.2014 - 12.11.2014
Underviser: Henriette Thiel-Nielsen. Med stor fokus på at placere kroppens enkelte dele præcist i forhold til hinanden opbygges udholdenhed og balance mellem styrke og smidighed.
18.08.2014 - 25.11.2014
Mavedans er en sjov og anderledes motionsform. Fokus på teknik, musikforståelse og danseglæde. Mavedans kræver ingen danse- eller motionserfaring -alle kan lære det! Tag dit foretrukne træningstøj på -der er intet krav om bare maver. Vi træner uden sko.
20.10.2014 - 01.12.2014
Underviser: Linnea Færch. Find dine feminine kvaliteter frem med mavedansens glæde og graciøsitet. Alle kan lære mavedans uanset alder, højde og drøjde.
01.04.2014 - 01.12.2014
Download Halsnæs Kommunes nye skattekort-app til iPhone og se hvor hurtigt du kan gennemføre ruten. Hvis du svarer rigtigt på spørgsmålene om stederne undevejs er der bonustid at hente !
15.09.2014 - 08.12.2014
Underviser: Rita Simonsen. Traditionel hatha yoga tilsat styrketrænende pilates-øvelser. Undervisningen er varieret og sikrer, at kroppen bliver arbejdet igennem med både større styrke, spændstighed og udholdenhed i sigte.
15.09.2014 - 08.12.2014
Underviser: Rita Simonsen. Du kan forøge din smidighed, flytte grænser og forny dine kræfter. Yoga er øvelse i koncentration, smidighed, styrke og udholdenhed for begge køn i alle aldre.
15.09.2014 - 08.12.2014
Underviser: Rita Simonsen. Når du er tilmeldt dit primære træningstilbud, kan du frit deltage på alle andre FRIenergi hold. På kan du reservere plads på de hold du vil deltage på fra uge til uge.
15.09.2014 - 08.12.2014
Underviser: Rita Simonsen. Du kan forøge din smidighed, flytte grænser og forny dine kræfter. Yoga er øvelse i koncentration, smidighed, styrke og udholdenhed for begge køn i alle aldre.
16.09.2014 - 09.12.2014
Underviser: Annemarie Mikkelsen. Holdet er egnet for seniorer. Du kan forøge din smidighed, flytte grænser og forny dine kræfter. Yoga er øvelse i koncentration, smidighed, styrke og udholdenhed for begge køn i alle aldre.
16.09.2014 - 09.12.2014
Underviser: Rita Simonsen. Traditionel hatha yoga tilsat styrketrænende pilates-øvelser. Undervisningen er varieret og sikrer, at kroppen bliver arbejdet igennem med både større styrke, spændstighed og udholdenhed i sigte.
16.09.2014 - 09.12.2014
Underviser: Annemarie Mikkelsen. Holdet er egnet for seniorer. Du kan forøge din smidighed, flytte grænser og forny dine kræfter. Yoga er øvelse i koncentration, smidighed, styrke og udholdenhed for begge køn i alle aldre.
16.09.2014 - 09.12.2014
Underviser: Anita Boa. Yoga er øvelse i koncentration, smidighed, styrke og udholdenhed. Du kan forøge din smidighed, flytte grænser og forny dine kræfter.
16.09.2014 - 09.12.2014
Underviser: Anita Boa. Når du er tilmeldt dit primære træningstilbud, kan du frit deltage på alle andre FRIenergi hold. På kan du reservere plads på de hold du vil deltage på fra uge til uge.
16.09.2014 - 09.12.2014
Underviser: Rita Simonsen. Du kan forøge din smidighed, flytte grænser og forny dine kræfter. Yoga er øvelse i koncentration, smidighed, styrke og udholdenhed for begge køn i alle aldre.