Dato

Genrer


Vælg en eller flere genrer
Indtast nyt arrangement Ret info
Sidst rettet
13/1 2012
Ishøj Idræts- & Fritidscenter
Vejledalen 17
2635 Ishøj
Tlf: 4373 4083 Fax: 4353 4003

Yderligere information: Hjemmeside
GPS-info: Lat 55.6161, Lon 12.3686

Ishøj Idrætscenter. Vejlebrohallen

Viser 4 events fra/efter 16. jul. 2018

16 Jul Cykeltur

Cykelture for alle hver tirsdag

Tir. d. 1. maj til søn. d. 30. september 2018, kl. 18.30.
Pris: (Gratis)
Hjemmeside: Se hjemmeside
Ishøj Idræts- & Fritidscenter,
Vejledalen 17, Ishøj
Hver tirsdag i perioden 1. maj til 30. september cykler vi en spændende tur i et tempo, hvor alle kan være med. Tilmelding ikke nødvendig, du skal bare møde op med din cykel. Kan du lide at cykle og og opleve steder, som du måske ikke kender til, så er dette muligheden, hvor du sammn med andre cykelglade medborgere kommer ud i naturen.

Vi cykler ture på 1½ til 2 timer afhængig af vind og vejr.

Turene er særlig tilrettelagt med henblik på deltagere på 50+.

Hver uge cykler vi en spændende tur, hvor motion, natur og socialt samvær er i højsæde. Der er indlagt pauser i alle turene.

Vi glæder os til at se dig på en eller flere af vore ture
Vis kort

Pilates

Ons. d. 12. september 2018 til ons. d. 9. januar 2019, 14 kursusdage kl. 10-11.30.
Pris: (Pris: 930 kr) Klik her for at tilmelde dig
Arrangør: AOF Ishøj
Ishøj Idræts- & Fritidscenter,
Vejledalen 17, Ishøj
Underviser: Marianne Jeppesen. På dette hold starter vi med Pilates og slutter af med afspænding. Pilates er både styrke- og bevægelighedstræning. Det unikke ved Pilates er, at du træner kroppens små stabiliserende muskelgrupper, de inderste muskler og de store muskelgrupper på samme tid. I modsætning til mange andre træningsformer, hvor du kun træner de store yderliggende muskelgrupper
Pilates kan dyrkes af både mænd og kvinder. Alle kan være med uanset form, figur og erfaring med fysisk træning, fordi vi starter helt fra bunden af og bygger langsomt op
Alle øvelser foregår i et roligt tempo enten liggende eller siddende på en måtte, og åndedrættet indgår i alle øvelser
Vi slutter af med at gennemgå og afspænde hele kroppen til noget roligt, afstressende musik.
Medbring pude til nakke og lænd, tæppe og/ eller håndklæde.

Hold: 183043
Vis kort

Pilates

Ons. d. 12. september 2018 til ons. d. 9. januar 2019, 14 kursusdage kl. 11.50-13.20.
Pris: (Pris: 930 kr) Klik her for at tilmelde dig
Arrangør: AOF Ishøj
Ishøj Idræts- & Fritidscenter,
Vejledalen 17, Ishøj
Underviser: Marianne Jeppesen. På dette hold starter vi med Pilates og slutter af med afspænding. Pilates er både styrke- og bevægelighedstræning. Det unikke ved Pilates er, at du træner kroppens små stabiliserende muskelgrupper, de inderste muskler og de store muskelgrupper på samme tid. I modsætning til mange andre træningsformer, hvor du kun træner de store yderliggende muskelgrupper
Pilates kan dyrkes af både mænd og kvinder. Alle kan være med uanset form, figur og erfaring med fysisk træning, fordi vi starter helt fra bunden af og bygger langsomt op
Alle øvelser foregår i et roligt tempo enten liggende eller siddende på en måtte, og åndedrættet indgår i alle øvelser
Vi slutter af med at gennemgå og afspænde hele kroppen til noget roligt, afstressende musik.

Medbring pude til nakke og lænd, tæppe og/ eller håndklæde.

Hold: 183044
Vis kort

Pilates

Ons. d. 12. september 2018 til ons. d. 9. januar 2019, 14 kursusdage kl. 13.30-15.05.
Pris: (Pris: 930 kr) Klik her for at tilmelde dig
Arrangør: AOF Ishøj
Ishøj Idræts- & Fritidscenter,
Vejledalen 17, Ishøj
Underviser: Marianne Jeppesen. På dette hold starter vi med Pilates og slutter af med afspænding. Pilates er både styrke- og bevægelighedstræning. Det unikke ved Pilates er, at du træner kroppens små stabiliserende muskelgrupper, de inderste muskler og de store muskelgrupper på samme tid. I modsætning til mange andre træningsformer, hvor du kun træner de store yderliggende muskelgrupper
Pilates kan dyrkes af både mænd og kvinder. Alle kan være med uanset form, figur og erfaring med fysisk træning, fordi vi starter helt fra bunden af og bygger langsomt op
Alle øvelser foregår i et roligt tempo enten liggende eller siddende på en måtte, og åndedrættet indgår i alle øvelser
Vi slutter af med at gennemgå og afspænde hele kroppen til noget roligt, afstressende musik.

Medbring pude til nakke og lænd, tæppe og/ eller håndklæde.
Hold: 183045
Vis kort