Spejdercenter Æbleskoven

Strandvejen 51, Daugård

Fredag den 26. til søndag den 28. februar 2021, kl. 19.30.


Andet

Kerneweekend På Spejdercenter æbleskoven

Vi mødes atter på Spejdercenter Æbleskoven til arbejds-, hygge- idéudvekslingsweekend.



Vi mødes atter på Spejdercenter Æbleskoven til arbejds-, hygge- idéudvekslingsweekend.

Program for weekenden:

Fredag den 26. februar 2021.
19:30 Ankomst, indkvartering og hygge.

Lørdag den 27. februar 2021.
8:00 Kernedag med aktiviteter og arbejdsopgaver i Spejdercenter Æbleskoven.
Kernemøde med nyt fra centret og bestyrelsen.

Søndag den 28. februar 2021.
8:00 Morgenmad og oprydning.
11:00 Tak for denne gang.

Kom meget gerne med dine input og idéer.
Det er ikke et krav, at du kan alle dagene i weekenden, du er velkommen, det du kan.

Retningslinjer vedr. COVID-19
Spejdercenter Æbleskoven henholder sig til de til enhver tid gældende retningslinjerne og anbefalinger fra myndighederne.

Vi anbefaler at du:

  • Medbringer egne arbejdshandsker.
  • Bærer mundbind (eller visir) når du er indendørs.
  • Holder afstand til andre personer.
  • Er særlig opmærksom på håndhygiejne.
  • Ikke møder op, hvis du har symptomer på COVID-19 som typisk er: tør hoste, ondt i halsen, feber, hovedpine, vejrtrækningsbesvær og muskelsmerter.
  • Installere appen smitte|stop på din telefon: https://smittestop.dk.
Du kan læse mere om COVID-19 og finde opdaterede anbefalinger på: www.coronasmitte.dk og www.spejdernet.dk/corona.

Kernernes mål består af tre dele:
  • Drift, vedligehold og ledelse af centret.
    Vær med til at holde Æbleskoven tiptop.
  • Vedligehold, opdatering, uddannelse og udvikling af nye aktiviteter.
    Vær med til at afprøve nye og gamle aktiviteter samt ideudvikle.
  • Hygge, sociale aktiviteter og medarbejderpleje.
    Bliv en del af fællesskabet og netværket omkring Æbleskoven.
Se mere om Kernerne og Spejdercenter Æbleskoven på www.aebleskoven.dk/kernerne

Tilmelding
Tilmelding foregår med NemTilmeld.
Det er gratis at deltage.
Husk at skrive hvilken dage du deltager ved tilmelding.

Der kan overnattes i sovesal, shelter og medbragt telt/hængekøje.
Husk at medbringe sovegrej.

Har du brug for et lift, så skriv i Kernernes Facebookgruppe: https://www.facebook.com/groups/kernerne/ så får vi arrangeret noget samkørsel.

Spørgsmål kan stilles til:
Martin Berggreen Gæbe, mail: mg@gm-plast.dk, Tlf.: 40 73 77 33
Erik Lindholm Bundgaard, mail: erik@lbundgaard.dk, Tlf.: 23 20 83 70.