Dråby Borgerforening inviterer til koncert og fællessang på. FESTPLADSEN ved Bålhytten. Det er en udendørs koncert i det grønne med "Gorm synger Larsen". Syng med på sangene, du allerede kan!
Kender du KIMS SANGBOG?
Det er sangene, du kan udenad.
Kim Larsen. Gasolin'.
Dem du fik ind med modermælken.
Til koncerten bestemmer du musikken.
Ønsk en sang - og Gorm Bull spiller den. Kun guitar, stemmer og fællesskab.
Det er ikke en koncert, du bare hører.
Det er en koncert, du er med i.
Som et lejrbål. Som gamle venner.
En aften hvor vi synger sammen - alle sammen.
Kender du KIMS SANGBOG?
Det er sangene, du kan udenad.
Kim Larsen. Gasolin'.
Dem du fik ind med modermælken.
Til koncerten bestemmer du musikken.
Ønsk en sang - og Gorm Bull spiller den. Kun guitar, stemmer og fællesskab.
Det er ikke en koncert, du bare hører.
Det er en koncert, du er med i.
Som et lejrbål. Som gamle venner.
En aften hvor vi synger sammen - alle sammen.
Entré: 125 kr