Kulturpressen - PR, der betaler sig.

Er du arrangør - og ønsker du at skabe opmærksomhed omkring dit arrangement - så har du muligheden for at benytte KultuNauts effektive og billige PR-service Kulturpressen.

Kulturpressen har siden 2004 specialiseret sig i kulturformidling og løst PR-opgaver for en lang og mangfoldig række af aktører inden for kultur- og underholdningsbranchen. Vi har derfor stor erfaring med at skarpvinkle pressehistorier, udvikle PR-strategier og få forskelligartede budskaber igennem mediernes nåleøje.

Ved at benytte Kulturpressen som PR-partner øges dine chancer for medieomtale. Vi udsender din pressemeddelelse til en række relevante medier, kulturjournalister og redaktører, som nøje udvælges fra vores omfattende database. Dermed når dit budskab de rette personer på en hurtig og effektiv måde. Vores presseudsendelse kan også fungere som supplement til dine egne kontakter.

Desuden vil din kulturnyhed automatisk få en fremtrædende plads på forsiden af kultunaut.dk og blive vist med tusindvis af bannereksponeringer. KultuNaut har mellem 100.000-150.000 unikke besøgende om måneden, hvilket sikrer en betydelig eksponering.

Priser

Kulturpressen tilbyder følgende løsninger.

Kulturpresse Basis: Denne service inkluderer udsendelse af din pressemeddelelse samt 14 dages eksponering på kultunaut.dk via banner og arrangementsomtale
Pris 2.600 kr. + moms.
Læs mere om Kulturpresse Basis her.
Kulturpressen Plus: Denne service er en udvidet udgave af kulturpresse basis og omfatter en mere målrettet og individuel mediestrategi, som skræddersyes til netop dine behov. KultuNaut udvikler en pressestrategi, vinkler pressehistorien i forhold til specifikke medier/målgrupper, tager personlig kontakt til udvalgte journalister og redaktører samt udsender presseinvitationer.
Pris 7000 kr. + moms.
Læs mere om Kulturpresse Plus her.

Kontakt
Kulturpressen
KultuNaut
Niels Finsens Allé 65
2860 Søborg

Tlf.: (+45) 33 73 10 50
E-mail: kulturpressen@kultunaut.dk

Vi forbeholder os ret til at afvise arrangementer, hvis vi skønner, at de  ikke har relevans for Kulturpressens modtagere.